Resepi Waffle Gebu Dan Rangup

Resepi waffle gebu dan rangup in english, resepi waffle gebu dan rangup maksud, resepi waffle gebu daniel, resepi waffle gebu danica, resepi waffle gebu dang, resepi waffle gebu dany, resepi waffle geburtstagskarten,

Wah, teruja betul bila jumpa resepi Waffle Rangup yang gebu dan ringan ni! Memang berbaloi baloi untuk dicuba. Kalau korang nak buat sesuatu yang simple dan sedap untuk berbuka atau berkongsi dengan keluarga tersayang, waffle ni merupakan pilihan yang tepat. Dah lepas solat tarawih, kita bolehlah serbu dapur dan cuba resepi waffle ni.

Waffle Rangup, Ringan Dan Gebu

Ingredients:

  • 1 cawan tepung gandum
  • 1/2 cawan susu segar
  • 1 biji telur
  • 1/4 cawan gula halus
  • 1 sudu teh baking powder
  • 1/2 sudu teh baking soda
  • 1/4 cawan minyak masak
  • Pewarna makanan (jika suka)

Instructions:

  1. Panaskan waffle maker hingga ia panas betul.
  2. Campurkan semua bahan ke dalam sebuah bekas dan kacau hingga sebati.
  3. Letakkan adunan ke dalam waffle maker dan tunggu hingga masak (kira-kira selama 3-5 minit).
  4. Keluarkan waffle dari pemanggang dan sedia untuk dinikmati.

Senang kan? Resepi waffle yang simple, cepat dan sedap. Tambahkan pewarna makanan jika nak bagi waffle jadi lebih menarik. Siapa kata nak buat waffle kena pergi kedai beli? Kita boleh buat sendiri kat rumah dan jimat kos lagi. Dah siap buat, bolehlah kita nikmati waffle rangup yang gebu dan sedap ni sambil bercerita dan ketawa bersama keluarga.

So, Apa Lagi Yang Korang Tunggu?

Jangan tunggu lagi, jomlah kita pergi ke dapur dan cuba buat waffle rangup ni! Rasanya memang sedap dan memuaskan hati. Dengan resepi ni, korang boleh buat berulang kali tanpa rasa bosan. Selamat mencuba dan jangan lupa share resepi ni dengan kawan-kawan dan keluarga terdekat.

Resepi Waffle Gebu Dan Rangup

If you are looking for Resepi waffle rangup dari dapur kak tie, you've visit to the right web. We have pictures like Resepi sambal bilis rangup (macam orang duk jual) bidadari.my, resepi waffle rangup dari dapur kak tie, resepi adunan waffle resepi bergambar. Here it is:

3 resepi waffle rangup (sedap, gebu dan tahan lama), pecah rahsia resepi waffle rangup di luar dan lembut di dalam waffle

Bilis rangup sambal resepi tahan macam resepibonda dah bidadari kacang rahsianya kekal sedap kedai duk bahagian agak. Pecah rahsia resepi waffle rangup di luar dan lembut di dalam waffle. Rangup resepi gebu ringan jem nutella. Waffle rangup resepi gebu ringan. Waffle rangup di luar, lembut di dalam. icookasia. Resepi rangup minyak masak tepung adunan mudah sedap buat sendiri naik yang sumarz lembut. 3 resepi waffle rangup (sedap, gebu dan tahan lama)



Also read:

.