Resepi Overnight Oat Mangga

Resepi overnight oatmeal, resepi overnight oats, resepi overnight oat, resepi overnight oatmeal, resepi overnight oats,

Hari ini kami ingin berkongsi resepi sahur sihat yang sangat mudah dan cepat untuk disediakan. Dengan menggunakan overnight oat, anda boleh mendapatkan tenaga yang mencukupi untuk berpuasa sepanjang hari tanpa perasaan lapar atau lesu.

Resepi Sahur Sihat Overnight Oat

Anda memerlukan bahan-bahan berikut:

  • 1 cawan oat
  • 1 cawan susu skim / susu almond
  • 2 sudu besar madu
  • 1 sudu teh serbuk kayu manis
  • 1/4 cawan kacang badam
  • 1/4 cawan buah kurma
  • 1/4 cawan buah blueberry

Cara-cara penyediaan adalah seperti berikut:

  1. Campurkan oat, susu skim / susu almond, madu dan serbuk kayu manis dalam bekas yang sesuai.
  2. Kacau sebati hingga sebati dan simpan dalam peti sejuk semalaman.
  3. Pada keesokkan harinya, taburkan kacang badam, buah kurma dan buah blueberry di atas oat yang telah disenyawakan semalam.
  4. Makan segera atau simpan dalam peti sejuk untuk dimakan kemudian.

Sekiranya anda ingin menambah lagi rasa ke dalam hidangan, anda boleh memasukkan buah-buahan yang lain. Buah pisang dan stroberi adalah pilihan yang baik untuk memberikan warna dan rasa yang lebih segar pada hidangan anda. Jadi, apa tunggu lagi? Sediakan resepi sahur sihat overnight oat ini dan nikmati tenaga yang mencukupi sepanjang hari.

Resepi Overnight Oat Mangga

If you are searching about Resepi sahur sihat overnight oat mampu bekalkan tenaga tinggi sepanjang, you've visit to the right page. We have pics like Resepi sahur sihat overnight oat mampu bekalkan tenaga tinggi sepanjang, resepi overnight oat sarapan youtube, low cal overnight oats / easy healthy no cook overnight oats recipe. Here it is:

Resepi overnight oats berry yogurt sedap tube, resepi sahur sihat overnight oat mampu bekalkan tenaga tinggi sepanjang

Oats downshiftology oat resepi oatmeal mudah sahur sihat zizzo kris meal hiasan sekadar soaked flipped. Resepi overnight oats resepi overnight oat yang mudah sedap untuk. Resepi oat sahur sepanjang hari mampu bekalkan tinggi tenaga sihat. Overnight resepi sihat sedap familyfoodonthetable mulakan lebih healthy oat sarapan glycemic. Resepi overnight oat sarapan youtube. Resepi overnight oat black grapes menu diet sempurna confirm sihat. Resepi strawberry honey overnight oats sarapan untuk kurus resepi.my


Also read:

    .