Resepi Spaghetti Aglio E Olio

Resep pasta aglio olio, spaghetti aglio e o, spaghetti aglio e olio ricetta originale, spaghetti aglio e olio chef, resepi spaghetti aglio olio, resepi spaghetti aglio, resepi spaghetti aglio olio daging sedap, resepi spaghetti buttermilk,

Assalamualaikum semua! Siapa yang suka makanan spaghetti? Hari ini kami ada resepi yang unik dan lazat, iaitu Mushroom Spaghetti Aglio Olio yang pastinya boleh memukau selera anda. Resepi ini tidak mempunyai bahan gluten serta sesuai untuk vegan, jadi sesiapa saja boleh merasai keenakan hidangan ini.

Bahan-bahan:

  • 250g spaghetti kering
  • 5 ulas bawang putih, dihiris
  • 1 sudu teh lada hitam
  • 200g cendawan portobello, dipotong-potong
  • 3 sudu besar minyak zaitun
  • Garam secukup rasa
  • Jintan manis secukup rasa

Cara-cara:

  1. Rebuskan air di dalam periuk hingga mendidih. Masukkan spaghetti kering ke dalam periuk tersebut dan biarkan ia merebus selama lebih kurang 8-10 minit hingga ia menjadi lembut. Tapis air dari spaghetti dengan menggunakan penapis sudip.
  2. Panaskan minyak zaitun di dalam kuali teflon. Masukkan bawang putih ke dalamnya dan tumis sehingga berbau harum.
  3. Masukkan cendawan portobello dan kacau sebati sehingga ia masak. Jangan lupa untuk memasukkan garam dan jintan manis secukup rasa.
  4. Masukkan spaghetti yang telah direbus ke dalam kuali tersebut. Kacau sebati sehingga ia sebati dengan baik dengan bahan-bahan yang lain. Hidangkan di atas pinggan.

Bagaimana menarikkan lagi sajian Mushroom Spaghetti Aglio Olio ini? Cuba letakkan sekeping daun parsley yang segar di atasnya. Pastinya hidangan ini akan kelihatan lebih cantik dan pastinya mampu menyelerakan lagi.

Nah, itulah resepi untuk Mushroom Spaghetti Aglio Olio yang sangat lazat dan mudah untuk disediakan. Jangan tunggu lagi, cuba la sendiri di rumah anda dan lihat betapa menjadikannya keenakkan untuk seluruh keluarga!

Resepi Spaghetti Aglio E Olio

If you are looking for Resepi spaghetti goreng aglio olio ayam resepi book b, you've came to the right web. We have pictures like Shrimp spaghetti aglio olio (20 minute, only 5 ingredients), nota comel resepi spaghetti aglio olio, pasta aglio olio shrimp pastako. Here it is:

Spaghetti aglio e olio. need recipes and ideas for easy and fancy, resepi spaghetti goreng aglio olio ayam resepi book b

Aglio olio resepi anis recipeler. Resepi spaghetti aglio olio seafood resepi bergambar. Mushroom spaghetti aglio olio (glutenfree, vegan) dish by dish. Pasta aglio olio shrimp pastako. Resepi spaghetti aglio olio resepi mama muda. Spaghetti aglio resepi sedap iluminasi. Aglio olio resepi resepibonda masakan lazat



Also read:

.